Děkujeme za vzkazíky!
Komentáře
Přehled komentářů
Dominiko: můžu Vás ubezpečit, že míčky rozhodně nenosí a zajíce neloví, mluvím o dohledávce, stopě a aportu, buď zvěř nebo dummy. Nemusíte mi říkat, jak vypadá lovecky vedený pes.
N.L.: Máte pravdu a přiznám se, že jsem se tehdy hodně rozvášnila, bylo tomu pár týdnů, kdy mi umírala v náručí a tak jsem to psala v obrovské euforii, kdy jsem viděla svého psíka zase žít, musím přiznat, že to zní, že běhala jak čamrda, tak bohužel zas tomu tak nebylo, byla to kostřička a dobírala antibiotika, od 6ti měsíců jsme akorát začínali. Omlouvám se za dezinformaci, ale to co jiní psíci mohli v 6ti měsících, mohla Berry o pár měsíců déle, tetanus nám vzal dva měsíce a bylo to hodně znát i na jejím vývoji. Máte pravdu, sekla jsem se v datech.
Ilonko: nemluvila jsem až tak o Tobě, ale to máš šumák. Já o Tobě slyšela vyprávět, než jsem Tě poznala a přiznám se, že při osobním setkání jsem byla překvapena.
Psaná slova jsou často chápána, než to jak to autor myslí, nevidíš druhému do tváře, nic a každý si to vyloží po svém. Uznávám, že občas jsem dělala ukvapené závěry, ale také jsem pak hledala pravdu. Teď je mi to celkem jedno, jen se nenechám osočovat, že za Berryny trojky můžu já. To je vše.
Mail znám, ale jedeme zase na druhou chalupu a tam mi net moc nešlape :-(
PS: jedna pani povídala je celkem v kurzu mám ten pocit :-)
Dobrou noc
:-)
(Ilona, 7. 7. 2010 22:09)Májo nevím, o čem mluvíš:-) Když někoho nemám ráda, tak zrovna já to dám najevo:-)A jestli narážíš na sebe, tak jsem tě viděla dvakrát, myslela jsem, že změním názor, ale po čtení tvých příspěvků to nejde:-)Mě připadne někdy, že seš rozdvojená osobnost:-) A toto neber prosím jako urážku. Opravdu kolikrát nevím, co si mám o tobě myslet.Hele nebudu ti tady zasírat stránky, můj meil znáš:-)Hele ono kolikrát nejde o to, co napíšeš, ale jak to napíšeš. Kolikrát o tom víš jen z doslechu od určitým lidí a děláš závěry, aniž bys něco kolem zjistila.
zas to nejak nesedi
(N. L. , 7. 7. 2010 21:22)Píšete Dominice "Berry je vedena lovecky, na prvním honu byla téměř ve svých osmi měsících, byla na vodítku a pak dohledala v rákosí zhruba tři kachny.." ale přečtěte si, co jste napsala o Berry v 6ti měsících -> https://aberryblue.estranky.cz/clanky/novinky/dnes-nam-je-6_mesicu
xxxx.
(dominika, 7. 7. 2010 19:19)Dobrý den,Marie.Opravdu mi nic vyvracet nemusíte.Psy jsem začala cvičit ve 4měs., takže nemám pocit, že pes vůbec nesmí běhat do 8měsíců věku.Aže vaše fenka zahanbí kdejaké lovecké psy se svým aportem a loveckými pudy?Nosit míček a lovit např. zajíce se naučí i kdejaký vořech.Lovecký pes je přece o něčem jiném, ale to VÁM určitě říkat nemusím.
Já to aspoň umim
(Marie, 7. 7. 2010 16:51)
Milá Ilonko. Já ramena nedělala, to že jsem od začátku říkala, že Berry bude vedena lovecky, na tom nevidím nic špatného, ale asi jsi si nevšimla, že Berry opravdu nikam nechodila, nejdřív pajdala, takže nic a pak dva měsíce ležela doma s tetanem, pak už jí bylo něco přes půl roku a pomalu mohla začít chodit cca 1km procházky.
Pochybuji, že jsem někde hlásala, že ji tahám na velké procházky a v půl roce je z ní hotový vycvičený lovecký pes. Pokud ano, připomeň mi to prosím a přímo argumentuj.
Jestli je pro Tebe jednou týdně po deseti minutách sedni a lehni, dlouhý výcvik, tak dobrá.
Pokud je můj pes šikovný a jsem sama překvapena, jak rychle se něčemu naučí, tak nevidím důvod proč by se někdo měl za to na mě zlobit.
To, že nejsem zcela spokojena, že jsem si koupila zvíře, které mělo být dle předpokladů kvalitní a ve finále mám po zdravotní stránce kryplíka, za kterého jsem vydala nemalou sumu, tak za to mě chceš obviňovat?!
Navážím do ostatních, ne Ilonko, já jen nejsem zticha, když se mi něco nelíbí a o svém psu nic nezatajuji.
Víš já totiž nebudu o někom říkat např. že je čarodějnice a pak druhý den se na něj nebudu usmívat, ale Ty to umíš, já to moc dobře vím.
Já se veřejně navážím, zatímco někteří si to jen špitají za zády, ale pak dělají, jací jsou kámoši.
Leopardí svět je plný pletich a přetvářky a já se Vám nehodím, protože si klidně rýpnu, když se mi něco nelíbí a nebo se rovnou vymyká zdravému rozumu.
O moji rodinu, neb i budoucí se laskavě neotírej, beru to jako velice povrchní a slaboduchou narážku.
Ještě nějaké dotazy? Nemám rovnou Berry utratit, aby byl klid a už jsem nerozmazávala, že na dkk má vliv i dkk rodičů, co.
Laskavě poprosím a nejen Tebe a naposledy to píšu. Berry nebyla přetěžována, do půl roka neznala dlouhé procházky, nehrála si s těžkými psi, mimoto dva měsíce byla zavřená doma a bojovala o život, její zátěž byla nastavena, tak aby vyhovovala jí, krmena byla kvalitně, nakazila se tetanem v Neratovicích. Výcvik psa je i sedni, lehni a např. zvykání si na výstřel, u toho pejsek opravdu neběhá, Berry je relativně poslušná na svůj věk a temperament a zcela upřímně, jelikož mi teď leží u nohou po tom všem, co si musela projít, tak to opravdu zvládá.
Raději se dívejte a poslouchejte, co si o vás říkají za vašimi zády, ti kterým důvěřujete. Tak to jen, co se ke mně občas donese :-)
Ty přemýšlej
(Ilona , 7. 7. 2010 16:28)Myslím milá Májo, že přemýšlet by jsi měla ty, páč jsi dělala ramena, jak je Berry nejlepší, jak vše umí a zvládá, velký procházky, dlouhé výcviky atd, a teď najednou píšeš o dvou procházkách?? Promiň, ale to už je moc.Jednou píšeš to, a podruhé pravý opak. Tak jak se ti to hodí a tvůj největší koníček je navážení do ostatních.No jsem zvědavá, až se ti možná jednou narodí dítě, koho za to, že bude mít třeba odstátý uši obviníš:-) Chudák sploditel:-)
dkk
(Marie, 6. 7. 2010 21:08)
Dobrý večer Dominiko,
máte zcela pravdu. Berry je vedena lovecky, na prvním honu byla téměř ve svých osmi měsících, byla na vodítku a pak dohledala v rákosí zhruba tři kachny, bohužel minulá sezóna nám moc nepřála, přinesla zatím jednu kachnu. Jestli máte pocit, že ještě v osmi měsících nesmí pes vůbec běhat, tak Vám to vyvracet nebudu. Pochybuju, že jste se svými labradory začala s výcvikem až po prvním roce.
Berry až ve svém roce a pěti měsících začala aportovat.
Dominiko, nic jsem nezanedbala, ani jsem psíka nepřetáhla, už od začátku jsem věděla, že nebude vše v pořádku a tomu jsem přizpůsobila její zátěž, ale jedno co může Berry pomoci v delších chodivém životě jsou svaly, takže musí mít pohyb, ale všecho samozřejmě s mírou.
Jinak leopard je pro lov výborný, řadím ho k honičům, ale vycvičit se dá, velice rychle chápe a dnes by Berry mohla zahanbit kdejaké lovecké psy se svým aportem a chuti k lovu.
Nebojte nožky jsem jí šetřila, co se dalo, ale proti přírodě se nedá nic dělat.
Hezký večer
DKK
(Dominika, 6. 7. 2010 14:01)je to už dost dlouho,ale nedá mi to, abych vám nepřipomněla vaše velké plány, s kterými jste se chlubila na ,,můj pes,, Chtěla jste udělat z leoparda loveckého psa a dokonce jste s ní chodila na hony.Tam také určitě moc neběhala a nenamáhala nožičky a kyčle.......Už tenkrát jste mě překvapovala svými ,,odbornými,, názory.Mám 2 labradory a vím co je za námahu dohledávat a nosit zvěř.
také ji moc nemusím
(Marie, 3. 7. 2010 22:18)
Milá Lucie,
je to dlouhá doba a s čistým svědomím mohu říci, že u poníka či koní nebyla, další setkání s koňmi proběhlo až v září, tetanem se nakazila na zahradě v Neratovicích, bohužel nikdo tam celý rok nebyl a asi si vybrala ten zrovna nešťastný klacík na kousání.
Vaše obvinění mě, že lžu a ke koním chodím, to už je trošku moc. Nemám důvod si něco vymýšlet či snad zapírat. Možná jste si nevšimla, ale co se týče zdravotního stavu a ohledně Berry, tak nic nezapírám. Právě proto, jsem mnohým trnem v oku.
Berry nechodila na hodinové procházky, ano dvě tři jich absolvovala, ale jakmile se objevily potíže, tak do půl roka prostě jenom 10min. kolem baráku, méně, ale častěji, jak mi bylo doporučeno veterinářem.
Můžete si říkat, že jsem ji všude tahala a bůh ví co, ale já mám svědomí čisté. Když to srovnáte, jak vyrůstají jiná štěňatká třeba s dospělým psem, s kterým si hrají, tak rozhodně Berry mezi ně nepatří.
Neobviňuji chovatelku z lhaní, ale ze zapření pár důležitých informací, možná ne všechno věděla, ale vzhledem k vysoké ceně a ostatních okolnostem se přiznám, že nejsem zrovna moc po této stránce spokojena.
Pes není věc, o to je to horší. Když se Vám něco rozbije, tak to vyměníte, ale psa ne, do psa dáte všechno a nemluvím jen o financích.
Takže když to shrnu, Berry má od své matku demodex a nejen Berry, sníženou imunitu (díky tetanu si prošla krevními testy, takže vím, co jí běhá v krvi), nožičkama šmajdá od mala, zoubek jí nevyrostl a nemluvím o ušiskách, jak netopýr :-) Na tomhle všem nemá podíl jen příroda, ale i tak člověk málokdy může tušit, co se stane, přesto jde o to, jak se k tomu postaví.
Lucie nevidíte do toho a jen hledáte, jak by jste mohla říci, že jsem pomalu Berry ve třech měsících tahala u koní.
Pokud Vám to udělá dobře, tak si pátrejte v příspěvcích a fotogaleriích, ale já mohu s čistým svědomím říci, že jsem pro Berry udělala to, co by možná ne každý udělal.
Přeji hezký zbytek prodlouženého víkendu.
My si ho rozhodně užíváme na chaloupce.
nemám ráda kolonku pro nadpis
(Novotná Lucie, 3. 7. 2010 10:03)Marie, Vy sama děláte ráda ukvapené závěry o ostatních. Máte pravdu, mezi fotkama s poníkem a onemocněním je dlouhá doba, ale kdo ví, třeba jste tam byli zase a tentokrát už bez foťáku, hm? Možná to i s tim přetěžováním bylo jinak? Nechodila jste třeba s tříměsíční Berrynkou na hodinové procházky? Tohle není můj styl, ale když čtu, jak obviňujete chovatelku z lhaní, tak mi to nedá. Jaké Vám to je? Pes není věc, která se vyrobí na zakázku... zkuste se nad tím zamyslet, když nám radíte "trochu přemýšlet".
trochu přemýšlet
(Marie, 30. 6. 2010 17:32)
Ilonko: nevím, jak to jinak napsat, ale to že si Berry nehrála s velkými psy, znamená, že nehrála. Dogu jsme potkali a myslím, že očucháním se jí dkk nezhoršila.
Ano, může se nakazit za 30minut, ale kdyby si někdo všimnul, kdy byly pořízeny fotky a kdy začala marodit, tak by mu bylo ihned jasné, že zrovna od koní to neměla. Inkubační doba je zhruba 10dní a časový rozdíl mezi očucháním poníka a tetanem je téměř měsíc a půl. Ne, opravdu se od koní nenakazila.
Ještě nějaké nesrovnalosti, ráda je komukoliv zodpovím. Tohle jsme asi dořešily,ne.
pravda
(Ilona, 30. 6. 2010 15:02)Máte pravdu Lucko. Na tyto věci jsem také byla pár lidma upozorněna. Nevidím důvod, proč by ten tetanus nemohla chytnout za 30 minut u koní. A hraní s velkými psy také není ok.Ale pokud si někdo něco usmyslí, nenaděláme s tím nic:-)
Zdraví
(Marie a Berry, 30. 6. 2010 13:11)
Dobrý den Lucie!
Ano, u koní Berry byla, ale vzhledem, že rozdíl byl asi měsíc a půl a rozhodně nezbaštila jejich trus a nic podobného a jednalo se o zhruba půl hodinovou návštěvu, tak tam rozhodně tetanus nechytila. Tetanus chytila nejpravděpodobněji z hlíny. Za tetanus nikdo nemůže, prostě blbá náhoda. Ale od mala bojuji se sníženou imunitou, všechno chytne, věčně nachcípaná, demodex se také objevuje a zde už mohu hledat příčiny jinde, než jen v náhodě.
S velkými psy si opravdu nehrála, myslím tím způsobem, že by s nima lítala a oni na ni např. skákali a podobně, to jsem hlídala. Kdyby na ni jako malinkou skákali těžcí psi,mohlo by dojít k deformaci kyčlí apod.
Dogu jsme potkali, ale doga se bála, takže se jen očuchali a šlo se dál.
Není vše jen chyba chovatelky, ale pár informací mi bylo před prodejem zatajeno, nebo prostě nebyly sděleny.
Pořizovala jsem si pejska, který bude muset zvládnout velkou zátěž a měl by být i chovný.
Mám doma vykastrovanou čubinku, co po delší procházce sotva vstane z pelíšku. Bohužel horší nožičky pociťujeme od 3měsíců a ať se snažíme jakkoli, tak proti přírodě nic nezmůžeme.
zdraví
(Novotná Lucie, 29. 6. 2010 22:34)
Zaujali mě Vaše dlouhé vzkazy na stránkách Strakatého komanda. Dnes jsem si našla čas a pečlivě si prostudovala Vaše stránky. V něčem s Vámi souhlasím, ale nelíbí se mi, jak dáváte za vinu vše jen chovatelce. Všimla jsem si pár nesrovnalostí. 1) Tetanus - i za to může chovatelka? Píšete "My jsem nebyli ani u koní či jiných zvířat a ani nebydlíme v záplavové oblasti." ale v albu máte fotky s koníkem https://aberryblue.estranky.cz/fotoalbum/aberry-blue---berry/nove-fotecky-jsou-tu___ 2) DKK - píšete "s velkými psy si nehrála" a opět v novinkách vyčítám "Ze začátku se psů bála, ale dnes získala jistotu a každého vyzívá ke hraní a začíná menší psíky prohánět a k velkým běhá sebejistě a stoupá si na ně, aby byla taky veliká." A ve fotogalerii máte foto s dogou... Nechci se Vás dotknout, ale tohle nepůsobí moc věrohodně a to těžím jen z Vašich stránek, možná je toho víc. Co se nad tím zkusit zamyslet?
Závěrem samozřejmě přeji, aby Berry ten výsledek nepociťovala.
Nazdárek
(Amanda´s Dream - Martina, 12. 6. 2010 22:10)Ahoj holky, dlouho jsem u vás nebyla, přiznávám, není čas. Pořád je co na práci. A teď jsem ještě musela do špitálu, ale naštěstí jsem přemluvila doktory a dlouho si mě tam nenechali
Pozdrav od pruhované akitky
(Jana a Fajuška, 13. 5. 2010 11:18)Ahojky,děkujeme za krásný vzkazík! Byli jsme ted na cestách, ale hned jak dohoníme všechny resty písneme mailíka! Mnoho pozdravů posílá Jana a Fajuška
Žijeme
(Amanda´s Dream - Martina, 11. 4. 2010 0:03)
Ahoj Májo a Berry,
hlásím, že jsme na živu. Jen je moc málo času a spoustu starostí. Už aby to bylo za námi. Dlouho jsme byli bez netu, ale nebojte často jsme na vás mysleli. Vítám Berry mezi ženskýma i když já už bych to brala bez. Tak se mějte krásně a až bude trochu víc času písnu maila. Pa pa holky moje
Konečně jaro!!!
(Alena-www.kniracjackie.webz.cz, 23. 3. 2010 12:50)
Ahojky holky, tak jsme se konečně dočkali sluníčka i když musím říct, že ten sníh měl taky něco do sebe - minimálně čisté psí tlapky, zato teď - vypadá to jako nepřímá úměrnost - čas venčení není adekvátní následné očistě a úklidu.
Rádi si čteme, že se vám daří, že je Berry v pohodě a po nemoci ani vidu - ani slechu.
Užívejte si jarních dní a snad se uvidíme na nějaké výstavě.
Alena +3,
KRÁSNÉ 1. NAROZENINY :-)
(Max, 2. 3. 2010 21:55)
Ahojda Berrynko, přeji Ti VŠECHNO NEJLEPŠÍ k Tvým 1. narozeninám!!! Hodně zdravíčka, dobrůtek, kamarádů a hlavně aby Tě panička moc neprudila. Však já bych mohl vyprávět. Samé příkazy a zákazy, někdy je to s těma dvounožcema fakt otrava. To by si pak pes už ani nemohl sebrat ze země nějaké voňavé věci bez jejich svolení. Furt nám do všeho musí strkat ten jejich směšný nos. Ale na druhou stranu, já bych svoji dvounohou mamku už za nic nevyměnil. I když teda polepšit by se mohla. Držím palce a budu doufat, že Ty si svoji mamku zmákla a nejsi takový podpantoflák jako já :-( Teď už jsi velká holka, tak jí ukaž, zač je toho loket :-)
Tvůj kňouratý kámoš Max
P.S. Mamka se mi tady do toho plete a prý nesmím zapomenout vyřídit také "všechno nejlepší"! :-)
www.berkeley-biarritz.websnadno.cz
(Mia, Berkeley a Biarritz, 27. 2. 2010 20:21)Ahoj kočky ze Záběhlic, moc si užijte už snad jarní Lipníčko a ať tam Berrynka krásně oslaví svoje 1.narozeninky, dárek flekatý princezně přivezeme v březnu osobně, ten pátek platí;), teď budete stejně na Lipně, tak by vám balíček ležel na poště. Ještě písneme.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
:-)
(Marie, 7. 7. 2010 23:13)