Děkujeme za vzkazíky!
Komentáře
Přehled komentářů
Poslední dvě věty Ivety mě fakt pobavily :-))
Májo co ta změna barvy stránek. Normálně jsi mi připomněla, že za chvíli začne zima. Brrrr to néééééééé
naposledy
(Iveta K., 1. 9. 2010 22:11)Tak ještě jednou. Máju, pokud vím, nikdo z nás neosočoval, že zveřejňuje zdravotní problémy svého psa. Naopak, hodně lidí jí psalo povzbuzující vzkazy. Takže to už prosím nechte stranou nebo si to přečtěte znova - všechno. Je správné mluvit o problémech leopardů, protože většina z nich by vůbec neměla jít do chovu kvůli zdravotním problémům, viz. DKK a chybějící zuby. Nás všechny jen štvalo, že slečna Mája bezhlavě obviňuje všechny okolo. Pokud chtěla zdravého psa, měla si o chovatelce a jejích psech zjistit víc informací už před pořízením psa. A ne plakat nad rozlitým mlékem. A dál budu odsuzovat myšlenky - fenku jsem si pořídila s tím, že si po ní jednou nechám štěňátko. To není myšlenka hodná dospělého rozumného člověka.
Lucko
(Amanda´s Dream - Martina, 31. 8. 2010 10:02)Já také píšu o tom, že je dobře, když Mája píše o nešvarech jaké leopardi mají. I to je potřeba zveřejňovat v chovu. Protože vědět co se dělá špatně a mlčet o tom, je jen ukázkou toho, že vlastně s tím co se nedělá správně, souhlasíme.
Martino
(Novotná Lucie, 30. 8. 2010 22:13)Nevím, jak pozorně čtete tyto stránky, ale Marie dělá přesně to, co vy píšete, že byste nedělala - dává vinu jen rodičům. To je důvod, proč jsou tu takové vzkazy, jaké tu jsou.
Iveto K.
(Amanda´s Dream - Martina, 28. 8. 2010 11:22)
Nechci tady Máje zahlcovat návštěvní knihu, ale nedá mi to, abych nezareagovala. (Mája mi to určtě odpustí.) Jestli si Mája pořizovala Berrynku na chov ví jen ona, ale ukažte mi někoho, kdo si pořídí fenečku a nemá v úmyslu mít aspoň jednou štěnátka. Každý po tom zatouží a když je ta osoba ještě něžného pohlaví, platí to dvojnásob.Prostě naše mateřské city se přenáší i na naše čtyřnohé parťáky. Když si pořizujeme štěňátko, nikdy nevíme jestli bude vše v pořádku. To vše se ukáže v průběhu jeho života. Proto jsou psi a feny chovný od určitého věku, A každý poctivý majitel a chovatel si musí přiznat, jestli ten jeho parťák je opravdu ten, který do chovu přinese jen pozitivum. Bohužel i já vím, že takových lidí je málo. Tají vše co se u nich objevilo z důvodu toho, aby mohli chovat. Vy píšete, že Mája si Berrynku pořizovala, aby na ní chovala. Zkuste se teď trochu zamyslet. Mája od malička píše jaký problémy si s Berrynkou užívá. Myslíte si, že je Mája tak hloupá (Májo promiň), že by zveřejňovala všechny trable a myslela si, že za pár měsíců odchová štěnda a lidi se k ní jen pohrnou???? To určitě ne. Mája vždy na rovinu napsala jak je to s Berrynkou. Tím samozřejmě neudělala ani dobrou reklamu chovatelské stanici, od které Berrynku má. Nedávám vinu ani týhle stanici, jak jsem psala genetika je záludná. Ale na druhou stranu se musí chs zaměřit na svoje štěňata a zjišťovat, jestli je Berrynka s takovými problémy jediná, nebo se to týká vícero štěňat. Jak jsem už napsala, chov leopardů je tu na začátku, ale je potřeba, aby chovatelé byli opravdu zodpovědní a hlavně kritický. Jakmile se v nějakém spojení vyskytne problém, okamžitě spojení vyloučit a zkoušet jinde. Je to jen na chovatelých jak chov leopardů u nás dopadne. Musí tady zvítězit zdravý rozum nad mamonem a to bývá opravdu dost velký oříšek.
Já osobně si Máji moc vážím. A vážím si i toho, že se nebojí zveřejnit vše o její Berrynce a tím bohužel sem tam bodnout i do vosího hnízda. Kdyby nebyli takový lidi jako je Mája, tak by si všichni mohli myslet, že jsou u nás leopardi naprosto zdravý. Asi se mezi leopardama pohybujete, já ne a tak víte kde jaký problém je, ale kdo z těch co mají problémy to zveřejní??? Pak bohužel důveřivý "zákazník" o štěně jen naletí a diky jednomu nezodpovědnému chovateli jsou rázem odsouzení chovatelé všichni. A jde to jak lavina.
Víte kolik výkřiků do tmy jsem měla já a štvala tím přítele a moje děti?? Naštěstí pro mě, měli pochopení a spíš mě jen utěšili a byli mi oporou. Ano můžete nemítnou, že je to rodina, ale my pejskaři si myslíme, že jsme taky všichni jedna velká rodina a tak se snažíme i svými chmury se podělit. Sdílená bolest je vždy daleko menší.
Martino..
(Iveta K., 27. 8. 2010 4:14)Martino, přeji Vám brzké uzdravení. A nebojte se, svých zdravotních problémů mám až až a taky z toho nikoho neviním. Co mi vadí je, že si někdo pořídí štěně a ještě před pořízením pejska je už rozhodnutý, že chce z něho mít chovného psa a přitom ani neví, co ze psa vyroste. Pro chov by se měl člověk rozhodnout, až když je pes dospělý, má vyrovnanou povahu a opravdu stojí za to mít po tomto psovi štěňata. Přesně jak jste napsala - pejska si pořizujeme pro naši radost, ne pro odchovy štěňat. Osobně proti Marii nic nemám, ale právě ty její výkřiky do tmy a obviňování, když byla Berrynka nemocná, to bylo hrozné. Nepomlouvám nikoho, "chovatele", kteří do chovu dávají psy, kteří by tam neměli co dělat, nepomlouvám. Ignoruji je a neřeším to. Není to moje věc. Možná jsem předchozí vzkaz napsala zbytečně ostře, ale když jsem četla to obviňování kdo-že-za-Berryi-stav-může, tak to ve mě vřelo. Chov leopardů je v krizi a pokud se dál budou množit špatní psi, lepší to nebude. Hlavně se uzdravte, zdraví je to nejdůležitější!
ACH JO
(Amanda´s Dream - Martina, 26. 8. 2010 0:15)
Ahoj holky moje,
dlouho jsem tu nebyla a jen nestačím zírat nad novinkama. A ať jsou jaký jsou. Májo ty jsi ukázala, že máš Berrynku opravdu moc ráda a takových lidí je v dnešní době málo. Jakmile pejsek začne mít problém, tak v lepším případě skončí v útulku, v horším někde uvázaný v lese. Nikdo nemá právo tě soudit. Jsi člověk s velkým srdcem na správném místě. Bohužel se někdy dostaneme do situace, kdy si pořád v hlavě říkáme PROČ!!!! A sem tam to pustíme ven. Možná to vypadá, jako by jsme chtěli na někoho hodit vinu, ale je to jen zoufalý výkřik do tmy. Bohužel ty sis s Berrynkou užila svý, ale dala jsi jí šanci a ona může žít normální život s milující paničkou. Nechápu vzkaz od Ivety K. Jak může napsat, že mít štěňata je nějaký zisk. Každý normální chovatel ví, že zisk tu žádný není. Chovatelství je drahý koníček. Samozřejmě může Iveta K. myslet množárny mezi chovatelema, ale těm se radši vyhýbám. Tam je pravda, že to není o kvalitě, ale o kvantitě. Ale každý máme svůj rozum. Bohužel leopardů je tu málo a tak výběr vhodných jedinců je omezený. A hlavně se může stát, že bude stejné spojení a štěňata budou naprosto zdravá. Genetika je záludná a moc. Je to sice z jiného soudku, ale já momentálně bojuju s rakovinou prsu. Chodím na chemoterapie, no hnus, běs. A taky nechodím k mým rodičům a nevykládám jim, že za to můžou oni, že to bylo "špatné spojení". Bohužel si do vínku neseme i nějakou tu nemoc a u těch našich čtyřnohých kámošů je to stejné.
Iveto nezlobte se, ale docela ráda bych viděl vaší zdravotní kartu. Vy musíte být bez poskvrny ve všech směrech, když si troufáte psát takový bludy. Zkuste se někdy zamyslet dřív než něco napíšete. Možná jste chovatelka a jestliže ano, jste určitě jedna z těch co uznávají jen své jedince a ostatní umíte jen pomluvit. A jestli je podle vás chovatelství tak výnosný, tak mi prosím napište. Já totiž musím někde dělat velikou chybu, že nejsem ještě milonář. Ale jestli to není tím, že mám své psy jako parťáky a ne jako zdroj obživy
ó bóže!
(Iveta K., 19. 7. 2010 23:21)Chtěla jste chovnou fenku a pořídila jste si psa z né zrovna ideálního spojení. Na co jste tenkrát myslela? Ty řeči kolem procházek s malým štěnětem..to dokáže jednoho rozesmát. Kolik měla Berry v osmi měsících, že jste ji tedy do schodů nosila? Chtěla bych Vás vidět. Za DKK může jasně genetika, nikdo Vás neobvinil. Ale vy by jste měla zapnout mozek a možná by Vám došlo, že si za to můžete sama - VY jste si pořídila štěně ze špatného spojení a určitě to bylo Vaše svobodné rozhodnutí, tak je teď na nějaké obviňování trochu pozdě. Omlouvám se za trochu naštvaný tón, ale Vy kolem sebe plácáte jak bezmocné kachně do vody a nikoho to už nebaví.. Tak pardon, užívejte si svého krásného psa a vykašlete se na vidinu štěňat a zisku. Stejně je to u Vás passé..
ahaaa
(Marie, 8. 7. 2010 11:00)
Ahoj Ilčo,
to je přesně ono, člověk něco napíše a druhý to vnímá, jak to cítí on. Od té doby, co jsem zveřejnila výsledek dkk, tak hodně lidí hledá, jak mi dokázat, že jsem za to mohla já a pomalu vyčítají Berry procházku lesem, zatímco jiní psíci už si to metelí od mala na dlouhých procházkách.
Musím s Tebou souhlasit, to víš, že má každý máslo na hlavě, jsem realista. Ovlivněna nejsem a vím koho myslíš :-)
Mě už je to jedno, jak to je kolem leopardů, já mám svého srdcového hafánka a to mi stačí :-)
Jdeme zrovna plavat, což je nejzdravější pohyb.
Hezký zbytek krásného letního dne.
Ale to néé
(Ilona, 8. 7. 2010 10:00)Ježiš Májo, já netvrdím, že můžeš za trojky ty!! To jsem nikdy nenapsala a ani si nemyslím!! Myslím, že jsi kapánek ovlivněná určitou osobou, ale nikdo není svatej věř mě. Trvalo mě, než jsem přišla na to, jak to kolem leopardů je. Jednou na to taky přijdeš, uvidíš:-)
Ale to néé
(Ilona, 8. 7. 2010 10:00)Ježiš Májo, já netvrdím, že můžeš za trojky ty!! To jsem nikdy nenapsala a ani si nemyslím!! Myslím, že jsi kapánek ovlivněná určitou osobou, ale nikdo není svatej věř mě. Trvalo mě, než jsem přišla na to, jak to kolem leopardů je. Jednou na to taky přijdeš, uvidíš:-)
:-)
(Marie, 7. 7. 2010 23:13)
Dominiko: můžu Vás ubezpečit, že míčky rozhodně nenosí a zajíce neloví, mluvím o dohledávce, stopě a aportu, buď zvěř nebo dummy. Nemusíte mi říkat, jak vypadá lovecky vedený pes.
N.L.: Máte pravdu a přiznám se, že jsem se tehdy hodně rozvášnila, bylo tomu pár týdnů, kdy mi umírala v náručí a tak jsem to psala v obrovské euforii, kdy jsem viděla svého psíka zase žít, musím přiznat, že to zní, že běhala jak čamrda, tak bohužel zas tomu tak nebylo, byla to kostřička a dobírala antibiotika, od 6ti měsíců jsme akorát začínali. Omlouvám se za dezinformaci, ale to co jiní psíci mohli v 6ti měsících, mohla Berry o pár měsíců déle, tetanus nám vzal dva měsíce a bylo to hodně znát i na jejím vývoji. Máte pravdu, sekla jsem se v datech.
Ilonko: nemluvila jsem až tak o Tobě, ale to máš šumák. Já o Tobě slyšela vyprávět, než jsem Tě poznala a přiznám se, že při osobním setkání jsem byla překvapena.
Psaná slova jsou často chápána, než to jak to autor myslí, nevidíš druhému do tváře, nic a každý si to vyloží po svém. Uznávám, že občas jsem dělala ukvapené závěry, ale také jsem pak hledala pravdu. Teď je mi to celkem jedno, jen se nenechám osočovat, že za Berryny trojky můžu já. To je vše.
Mail znám, ale jedeme zase na druhou chalupu a tam mi net moc nešlape :-(
PS: jedna pani povídala je celkem v kurzu mám ten pocit :-)
Dobrou noc
:-)
(Ilona, 7. 7. 2010 22:09)Májo nevím, o čem mluvíš:-) Když někoho nemám ráda, tak zrovna já to dám najevo:-)A jestli narážíš na sebe, tak jsem tě viděla dvakrát, myslela jsem, že změním názor, ale po čtení tvých příspěvků to nejde:-)Mě připadne někdy, že seš rozdvojená osobnost:-) A toto neber prosím jako urážku. Opravdu kolikrát nevím, co si mám o tobě myslet.Hele nebudu ti tady zasírat stránky, můj meil znáš:-)Hele ono kolikrát nejde o to, co napíšeš, ale jak to napíšeš. Kolikrát o tom víš jen z doslechu od určitým lidí a děláš závěry, aniž bys něco kolem zjistila.
zas to nejak nesedi
(N. L. , 7. 7. 2010 21:22)Píšete Dominice "Berry je vedena lovecky, na prvním honu byla téměř ve svých osmi měsících, byla na vodítku a pak dohledala v rákosí zhruba tři kachny.." ale přečtěte si, co jste napsala o Berry v 6ti měsících -> https://aberryblue.estranky.cz/clanky/novinky/dnes-nam-je-6_mesicu
xxxx.
(dominika, 7. 7. 2010 19:19)Dobrý den,Marie.Opravdu mi nic vyvracet nemusíte.Psy jsem začala cvičit ve 4měs., takže nemám pocit, že pes vůbec nesmí běhat do 8měsíců věku.Aže vaše fenka zahanbí kdejaké lovecké psy se svým aportem a loveckými pudy?Nosit míček a lovit např. zajíce se naučí i kdejaký vořech.Lovecký pes je přece o něčem jiném, ale to VÁM určitě říkat nemusím.
Já to aspoň umim
(Marie, 7. 7. 2010 16:51)
Milá Ilonko. Já ramena nedělala, to že jsem od začátku říkala, že Berry bude vedena lovecky, na tom nevidím nic špatného, ale asi jsi si nevšimla, že Berry opravdu nikam nechodila, nejdřív pajdala, takže nic a pak dva měsíce ležela doma s tetanem, pak už jí bylo něco přes půl roku a pomalu mohla začít chodit cca 1km procházky.
Pochybuji, že jsem někde hlásala, že ji tahám na velké procházky a v půl roce je z ní hotový vycvičený lovecký pes. Pokud ano, připomeň mi to prosím a přímo argumentuj.
Jestli je pro Tebe jednou týdně po deseti minutách sedni a lehni, dlouhý výcvik, tak dobrá.
Pokud je můj pes šikovný a jsem sama překvapena, jak rychle se něčemu naučí, tak nevidím důvod proč by se někdo měl za to na mě zlobit.
To, že nejsem zcela spokojena, že jsem si koupila zvíře, které mělo být dle předpokladů kvalitní a ve finále mám po zdravotní stránce kryplíka, za kterého jsem vydala nemalou sumu, tak za to mě chceš obviňovat?!
Navážím do ostatních, ne Ilonko, já jen nejsem zticha, když se mi něco nelíbí a o svém psu nic nezatajuji.
Víš já totiž nebudu o někom říkat např. že je čarodějnice a pak druhý den se na něj nebudu usmívat, ale Ty to umíš, já to moc dobře vím.
Já se veřejně navážím, zatímco někteří si to jen špitají za zády, ale pak dělají, jací jsou kámoši.
Leopardí svět je plný pletich a přetvářky a já se Vám nehodím, protože si klidně rýpnu, když se mi něco nelíbí a nebo se rovnou vymyká zdravému rozumu.
O moji rodinu, neb i budoucí se laskavě neotírej, beru to jako velice povrchní a slaboduchou narážku.
Ještě nějaké dotazy? Nemám rovnou Berry utratit, aby byl klid a už jsem nerozmazávala, že na dkk má vliv i dkk rodičů, co.
Laskavě poprosím a nejen Tebe a naposledy to píšu. Berry nebyla přetěžována, do půl roka neznala dlouhé procházky, nehrála si s těžkými psi, mimoto dva měsíce byla zavřená doma a bojovala o život, její zátěž byla nastavena, tak aby vyhovovala jí, krmena byla kvalitně, nakazila se tetanem v Neratovicích. Výcvik psa je i sedni, lehni a např. zvykání si na výstřel, u toho pejsek opravdu neběhá, Berry je relativně poslušná na svůj věk a temperament a zcela upřímně, jelikož mi teď leží u nohou po tom všem, co si musela projít, tak to opravdu zvládá.
Raději se dívejte a poslouchejte, co si o vás říkají za vašimi zády, ti kterým důvěřujete. Tak to jen, co se ke mně občas donese :-)
Ty přemýšlej
(Ilona , 7. 7. 2010 16:28)Myslím milá Májo, že přemýšlet by jsi měla ty, páč jsi dělala ramena, jak je Berry nejlepší, jak vše umí a zvládá, velký procházky, dlouhé výcviky atd, a teď najednou píšeš o dvou procházkách?? Promiň, ale to už je moc.Jednou píšeš to, a podruhé pravý opak. Tak jak se ti to hodí a tvůj největší koníček je navážení do ostatních.No jsem zvědavá, až se ti možná jednou narodí dítě, koho za to, že bude mít třeba odstátý uši obviníš:-) Chudák sploditel:-)
dkk
(Marie, 6. 7. 2010 21:08)
Dobrý večer Dominiko,
máte zcela pravdu. Berry je vedena lovecky, na prvním honu byla téměř ve svých osmi měsících, byla na vodítku a pak dohledala v rákosí zhruba tři kachny, bohužel minulá sezóna nám moc nepřála, přinesla zatím jednu kachnu. Jestli máte pocit, že ještě v osmi měsících nesmí pes vůbec běhat, tak Vám to vyvracet nebudu. Pochybuju, že jste se svými labradory začala s výcvikem až po prvním roce.
Berry až ve svém roce a pěti měsících začala aportovat.
Dominiko, nic jsem nezanedbala, ani jsem psíka nepřetáhla, už od začátku jsem věděla, že nebude vše v pořádku a tomu jsem přizpůsobila její zátěž, ale jedno co může Berry pomoci v delších chodivém životě jsou svaly, takže musí mít pohyb, ale všecho samozřejmě s mírou.
Jinak leopard je pro lov výborný, řadím ho k honičům, ale vycvičit se dá, velice rychle chápe a dnes by Berry mohla zahanbit kdejaké lovecké psy se svým aportem a chuti k lovu.
Nebojte nožky jsem jí šetřila, co se dalo, ale proti přírodě se nedá nic dělat.
Hezký večer
DKK
(Dominika, 6. 7. 2010 14:01)je to už dost dlouho,ale nedá mi to, abych vám nepřipomněla vaše velké plány, s kterými jste se chlubila na ,,můj pes,, Chtěla jste udělat z leoparda loveckého psa a dokonce jste s ní chodila na hony.Tam také určitě moc neběhala a nenamáhala nožičky a kyčle.......Už tenkrát jste mě překvapovala svými ,,odbornými,, názory.Mám 2 labradory a vím co je za námahu dohledávat a nosit zvěř.
také ji moc nemusím
(Marie, 3. 7. 2010 22:18)
Milá Lucie,
je to dlouhá doba a s čistým svědomím mohu říci, že u poníka či koní nebyla, další setkání s koňmi proběhlo až v září, tetanem se nakazila na zahradě v Neratovicích, bohužel nikdo tam celý rok nebyl a asi si vybrala ten zrovna nešťastný klacík na kousání.
Vaše obvinění mě, že lžu a ke koním chodím, to už je trošku moc. Nemám důvod si něco vymýšlet či snad zapírat. Možná jste si nevšimla, ale co se týče zdravotního stavu a ohledně Berry, tak nic nezapírám. Právě proto, jsem mnohým trnem v oku.
Berry nechodila na hodinové procházky, ano dvě tři jich absolvovala, ale jakmile se objevily potíže, tak do půl roka prostě jenom 10min. kolem baráku, méně, ale častěji, jak mi bylo doporučeno veterinářem.
Můžete si říkat, že jsem ji všude tahala a bůh ví co, ale já mám svědomí čisté. Když to srovnáte, jak vyrůstají jiná štěňatká třeba s dospělým psem, s kterým si hrají, tak rozhodně Berry mezi ně nepatří.
Neobviňuji chovatelku z lhaní, ale ze zapření pár důležitých informací, možná ne všechno věděla, ale vzhledem k vysoké ceně a ostatních okolnostem se přiznám, že nejsem zrovna moc po této stránce spokojena.
Pes není věc, o to je to horší. Když se Vám něco rozbije, tak to vyměníte, ale psa ne, do psa dáte všechno a nemluvím jen o financích.
Takže když to shrnu, Berry má od své matku demodex a nejen Berry, sníženou imunitu (díky tetanu si prošla krevními testy, takže vím, co jí běhá v krvi), nožičkama šmajdá od mala, zoubek jí nevyrostl a nemluvím o ušiskách, jak netopýr :-) Na tomhle všem nemá podíl jen příroda, ale i tak člověk málokdy může tušit, co se stane, přesto jde o to, jak se k tomu postaví.
Lucie nevidíte do toho a jen hledáte, jak by jste mohla říci, že jsem pomalu Berry ve třech měsících tahala u koní.
Pokud Vám to udělá dobře, tak si pátrejte v příspěvcích a fotogaleriích, ale já mohu s čistým svědomím říci, že jsem pro Berry udělala to, co by možná ne každý udělal.
Přeji hezký zbytek prodlouženého víkendu.
My si ho rozhodně užíváme na chaloupce.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72
Tramtararáááááááááá
(Amanda´s Dream - Martina, 2. 9. 2010 18:00)